Педагог-психолог жылдық жұмыс жоспары
«БЕКІТЕМІН»
Мектеп директоры
__________ С. Искакова
«___»________________
«Д. ҚОНАЕВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕП» КММ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚУ БАРЫСЫНДА
МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ
ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2021-2022 оқу жылы
Педагог-психолог: А. Сулейменова
Э. Мекебаева
Тақырыбы: Оқушылардың психофизиологиялық денсаулығын, дамуын есепке алып, жеке тұлғаның ерекшелігін жан-жақты зерттеп, жан дүниесін дамыту.
- Психологтың жылдық жұмыс кезеңдері:
1.Оқу жылындағы жұмыс сараптамасы
2. Психологиялық қызметтің жоспары
3.Оқу жылындағы жұмыс бағытын іске асыру
4.Нәтижелерді қорытындау есеп кезеңі
- Психологиялық қызметтің мақсаты: Тұлғаның жеке жас ерекшеліктерін сондай-ақ тұлғааралық қарым-қатынас ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық қабілетін дамытуға психологиялық жағдай жасау.
- Психологиялық қызметтің міндеті:
- Психодиагностикалық тапсырмаларды жүйелі түрде орындау;
- Мектептегі оқу үрдісін нормаға сай қалыптастыру;
- Оқушылардың қызығушылығы мен танымдық әрекеттерін және бойындағы жағымсыз қылықтарды анықтап, оны болдырмау;
Қашықтықтан оқыту кезінде интернет коммуникацияның заманауи тәсілдерін қолдану ;
- Телефон
- Чат ватсап
- Ватсаптағы видеозванок
- Жеке сабактар өткізу : ватсап желісі
- ZOOM
- BILIMLAND
Жүргізілетін жұмыстар;
1. Ата – аналармен және балалар мен онлайн режимінде және кеңестер өткізу;
2. Онлайн режим кезінде мұғалімдерге , оқушыларға , ата – аналарға қолдау білдіру ;
3. Ата – аналармен бала тәрбиесіне қатысты , онлайн оқуға қатысты кеңестер беру ;
4. Онлайн оқытуда бала тәрбиесіне байланысты ұстаздарға кеңестер;
5. Ата-аналарға , балалар мен ұстаздармен қарым – қатынастар туралы кеңестер ;
6. Онлайн ойындар өткізу; 1-11 сыныптар
7. Оқушыларға ұстаздармен , ата – аналарға , құрдастарымен өзара қарым-қатынас кезінде жеке кеңес
Жоспарды құру барысында мына тізімдегі нормативтік құжаттар ескерілді.
«ҚР Конституциясы»
«ҚР бала құқығы туралы заңы»
«ҚР «Білім туралы заңы»
«ҚР білімінің даму концепциясы»
«ҚР « Неке және отбасы» заңы»
«Психологтың этикалық кодексі»
«Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидасы туралы» Алматы облысы әкімдігінде тіркелген 2015 жылғы 06 ақпанда № 61 қаулысы басшылыққа алынды
Алматы облысы департаментінде 2015 жылы 10 наурызда № 3092 болып тіркелген.
Әдістері: ақпараттық, аналитикалық, мотивациялық, мақсатты жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, орындау, бағыттау, коррекциялық, бақылау, диагностикалау
Нәтижесі : мектеп оқушысы білімді, ой-өрісі кең аумақты дамыған, жаңа білім алуға дайын, іскер шығармашыл, әлеуметті сақтай да ұстана білетін үлкен азамат болып жетілуге тиіс.
№ | Жүргізілетін жұмыстың атауы | Контингент (сынып) | Қолданылатын әдебиеттер | Жауапты | Мерзімі | Қайда қаралады | ||
Психодиагностика | ||||||||
1 | Бірінші сынып оқушыларын қоғамдық ортаға бейімдеу 1 кезеңі 1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы, мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу. Керн-Йирасек әдістемесі , Д.Б.Элькониннің графикалық диктанты.
| 1 сынып | Мектеп психологінің жұмыс кітабы №1 Бастауыш мектеп Астана 2018ж 39-41 беттер 1 сынып | Педагог-психолог | 3-ші аптадан бастап Қыркүйек Қазан айының басына дейін 10-20 аралығы Қазан | ДЖК Қазан айында | ||
2 | 5-сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау, зерттеу В.Реанның әдістемесі | 5 сынып | Мектеп психологінің жұмыс кітабы № 1 Бастауыш мектеп Астана 2018ж 184-186 беттер | Педагог-психолог | 2-ші аптадан бастап Қыркүйек | ДЖК Қазан айында | ||
3 | 1-5 сынып оқушыларының бейімделуіне байланысты сабаққа қатысу . | 1-5 сынып | Педагог-психолог | Қыркүйек 1-4 аптада | ||||
4 | Оқушылардың өзіндік бағалауын және мінез-құлық типтерін, қарым-қатынас деңгейлерін анықтау. 5-11 сынып оқушыларының өзіндік бағалауын және темперамент типтерін, қарым-қатынас деңгейлерін анықтау. Айзенк әдістемесі. Социометриялық зертеулер Дж.Моренно әдісі | 5-11 сыныптар | Түрлі платформаларды пайдалану Фатима Бизақова «Психологиялық тест жинағы» кітабы 2012 жыл 196-198 беттер | Педагог-психолог | Қазан | |||
5 | «Тәуекел тобындағы» білім алушыларды анықтау .Филипстің мазасыздану тесті. (5-11 сынып)Осы санаттағы отбасылар мен тұрғын үй жағдайларын тексеру, дамуында ауытқулары бар балаларды анықтау.
| 5-11 сыныптар | Сауалнама, тест Түрлі платформаларды пайдалану Гугл форма Мектеп психологінің жұмыс кітабы 1 5-8 сынып Астана 2018ж 130-135 беттер | Педагог-психолог Директордың ТЖЖ орынбасары, әлеуметтік педагог, инспектор | Қазан Қараша | |||
6 | Баланың үрейленуін анықтауға арналған ата-аналарға Г.П Лаврентьева, Т.М. Титаренко сауалнамасы | Ата аналар | Мектепке дейінгі жастағы балалардың отбасында тәрбиеленуі 2014 оқу құралы 163-164 беттер | Педагог– психологтар Сынып жетекшілер | Қазан | |||
7 | Проективті әдістеме . «Үй –Ағаш-Адам» тұлғаның эмоциялары мотивациялық сипаттары, кейбір аспектілері, оқушының жасырынып жатқан дүниесін ашу мақсатында | 1-4 сыныптар | Мектеп психологінің жұмыс кітабы 1 5-8 сынып Астана 2018ж 169-183 беттер | Педагог-психолог | Қазан | |||
8 | Оқудағы қиындықтардың психологиялық диагностикасы . Оқушының оқу іс-әрекетінің құрамды бөліктерін бағалау (Г.В.Репкина, Е.В.Заика) Оқушының оқу іс-әрекетінің сапалық ерекшеліктерін бағалауға арналған сауалнама | 1-11 сынып пән мұғалімдерінен сауалнама | “Үлгермеуші оқушылар психологиясы” оқу құралы электронды 35-38 беттер | Педагог-психолог | Қараша | |||
9 | Дарынды балаларды және оқуда қиындықтарға тап болған оқушыларды анықтау. «Равен матрицалары» әдістемесі. Логикалық ойлаудың дамуын зерттеу. Көрнекі-амалдық ойлауды зерттеу «Пішіндерді қиып ал» әдістемесі т.б | 1-11 сыныптар | “Үлгермеуші оқушылар психологиясы” оқу құралы электронды 50-59 беттер | Педагог-психолог Дефектологтар Сынып жетекшілер | Қараша | ДЖК | ||
10 | 9 сынып оқушыларының мамандық таңдау бағытын анықтау. Мақсаты: Жоғары сынып оқушыларының мамандықты саналы таңдауға дайындау. «Дифференциалды – диагностикалық сауалнама» әдістемесі Е.А. Климов | 9 сыныптар | Түрлі платформаларды пайдалану Мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11 сынып Астана 2018ж 102-105 беттер | Педагог-психолог Сынып жетекшілер | Желтоқсан | ДЖК | ||
11 | Жасөспірімдер арасындағы жазатайым оқиғаларға бейімділікті зерттеу. Тұлғалық сауалнама СБЗ | 8-11 сыныптар | Мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11 сынып Астана 2018ж 70-72 беттер | Педагог-психолог | Желтоқсан | |||
12 | Жас мамандардың оқушылар мен педагогикалық ұжыммен, әкімшілкпен қарым-қатынасын анықтау (тест) РЕАН әдістемесі | Жас мамандар | Мектеп психологінің жұмыс кітабы №2 бастауыш мектеп 44-46 беттер | Педагог психологтар | Қараша | |||
13 | Ата-ананың балаға деген қарым-қатынасын анықтау мақсатында И.И. Марковскаяның (ВРР) ата-аналардың балалармен өзара әрекеттесуін зерттеу сауалнамасы | Ата-аналар | Отбасылық тәрбие №1 кітап Астана 2012ж оқу құралы 273-278 беттер | Педагог-психологтар Сынып жетекшілер | Қаңтар | |||
14 | Педагогтың эмоционалды – еріктік аймағын диагностикалау мақсатында «Педагогтың эмпатияға қабілеттілігі» И.М. Юсупова әдістемесі | Педагогтар | Мектеп психологінің жұмыс кітабы №2 бастауыш мектеп 44-46 беттер | Педагог психологтар | Қаңтар Ақпан | |||
15 | Интернетке тәуелділікті анықтау Балалар мен жастардың интернет-аддикциясын (тәуелділік әрекетін) анықтайтын ТЕСТ (психолог И.Коныгинаның өзгерткен нұсқасы) | 7-11 сыныптар | Балалар мен жастардың интернетке тәуелділігін анықтайтын, онымен күресу және алдын-алу шаралары жөнінде әдіснамалық нұсқаулық НҰР-СҰЛТАН 2020 жыл 22-26 беттер | Пеадгог-психологтар Сынып жетекшілер | Қаңтар | |||
16 | Жеке өзінің ерекшеліктерін жағымды және жағымсыз мінез-құлық ерекшеліктерін және агрессия белгілерін анықтау. «Әлемде жоқ жануар» проективті әдістеме | 5- 11сыныптар | Мектеп психологінің жұмыс кітабы №1 бастауыш мектеп 92-94 беттер | Педагог-психологтар | Ақпан | |||
17 | 4 сынып оқушыларына психологиялық диагностика. Ерік-жігердің жетілуі эмоционалдық жетілуі. | 4 сынып | Мектеп психологінің жұмыс кітабы №1 бастауыш мектеп | Пеадгог-психологтар Сынып жетекшілер | Сәуір Мамыр | |||
18 | Мектепалды сыныптарда оқуға дайын емес топты анықтау. Сабақтарға қатысу және психологиялық диагностикалар | Мектепалды даярлық | Мектеп психологінің жұмыс кітабы №1 бастауыш мектеп | Пеадгог-психологтар Сынып жетекшілер | Сәуір Мамыр | |||
№ | Жүргізілетін жұмыстың атауы | Контингент (сынып) | Қолданылатын әдебиеттер | Жауапты | Мерзімі | Қайда қаралады | ||
Психологиялық түзету және дамыту жұмыстар | ||||||||
1 | 1 сынып оқушыларының мектепте оқуға бейімделуі туралы ақпарат беру. | 1 сынып ата-аналары | Жаттығулар Мектеп психологінің жұмыс кітабы №2 Бастауыш мектеп Астана 2018ж 107-109 беттер | Педагог-психолог | Қыркүйек | |||
2 | Балалардың ойлау операцияларын , қиял және зейін ерекшеліктерін, коррекциялау мен дамыту жаттығулары | 1-4 сынып | Жаттығулар Мектеп психологінің жұмыс кітабы №1 Бастауыш мектеп Астана 2018ж 123-139 беттер | Педагог- психолог | Қазан | |||
3 | Тұлғааралық қарым-қатынастағы проблемаларды түзету. Бесінші сынып оқушылары үшін "Мен және менің сыныбым"," Мен достар ортасында"," Менің сыныбым керемет сынып!» | 5 сыныптар | Рогов оқулығы | Педагог психологтар Сынып жетекшілер | Қазан | |||
4 | Балаларда өзіне сенімділік және сенім сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар. | 5-11 сыныптар | Ойын-жаттығулар. «Жұлдыздықұрт», «Ырғақтарды ауыстыру», «Қояндар және пілдер», «Сиқырлы орындық», т.б Мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11 сынып Астана 2018ж 134-140 беттер Түрлі платформаларды пайдалану | Педагог- психолог | Қараша | |||
5 | Оқушылардың жеке "өмір стратегиясын" қалыптастыруға көмек көрсету Жеке даму тренингтері: "Мен және менің бейнем", "Бақытты адам", "Еркін микрофон", "Өзіңді өзгерту." Ұсынылған тақырыптардан таңдауы бойынша өткізіледі | 6-8 сыныптар | Рогов оқулығы | Педагог психолог | Қараша | |||
6 | Кәмелетке толмағандар арасындағы суицидтік мінез құлықты анықтау (қатер тобы) және олардың себептерін анықтау мақсатында «Мен өмірді сүйемін» шығарма жаздыру және «Мен болашағымның керемет боларына сенемін» тренинг | 6-11 сыныптар | Сынып жетекшілер Педагог психологтар | Қараша | ||||
7 | Оқушылардың жағымды өмірлік ұстанымын қалыптастыру «Өмір неткен керемет!» тренингтік ойын жаттығулары | 5-11 сыныптар | Педагог-психолог | Желтоқсан | ||||
8 | Сынып жетекшілерінің сұранысы және диагностика нәтижесі бойынша қолайсыз психологиялық климатты анықтау және балалар ұжымдарында тұлғааралық қарым-қатынасты түзету. "Мен және менің бейнем" тренингі | 8-11 сыныптар | Ф. Бизақова оқулығы | Педагог-психолог | Желтоқсан | |||
9 | Емтихан кезінде стресстен қалай арылуға болады? "Стресс жағдайынан пайда болған үрейді жеңу». | 9-11 сыныптар | Түрлі платформаларды пайдалану Мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11 сынып Астана 2018ж 142-145 беттер | Педагог психолог | Қаңтар | |||
10 | Балалар ұжымдарында ұйымшылдықты қалыптастыру. «Егер досыңа кенеттен бір жағдай болса....» немесе «Адал дос деген кім?» | 5-7 сыныптар | Түрлі платформаларды пайдалану Мектеп психологінің жұмыс кітабы 5-8 сынып Астана 2018ж | Педагог-психолог | Қаңтар | |||
11 | Ересек жасөспірімдерде гендерлік бірегейлікті қалыптастыру. " Ұлдар мен қыздардың екі түрлі әлемі» тақырыбына пікірталас | 10 сынып | Директордың ТЖЖ орынбасары, сынып жетекшілері, психологтер | Ақпан | ||||
12 | Оқушылардың қорытынды аттестаттауға дайындық кезіндегі сенімділігің мінез-құлық, эмоциялық ерік сфера дағдысын психологиялық тұрғыда қалыптастыру, оқу-танымдық қабілеттерін арттыру.«Табысқа қадам» тақырыбына тренинг | 11 сынып | Мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11 сынып Астана 2018ж 147-151 беттер | Педагог-психолог Сынып жетекшілері | Ақпан | |||
13 | Отбасында қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыру. Ата - аналарға арналған тренинг " Менің отбасым ең, ең...» | Ата-аналар | Педагог-психолог Сынып жетекшілері | Наурыз | ||||
14 | Жүйке-психикалық кернеулерді жеңудің аллдын алу жолдарын іздестіруге ынталандыру.Жүйке-бұлшық ет релаксациясының әдістерімен таныстыру және емтихан алдындағы стрессті жеңу тәсілдерін үйрету."Бәрі өз қолыңда!" психологиялық тренинг | 11 сынып | 11 сынып жетекшілері, педагог-психолог | Сәуір Мамыр | ||||
15 | Мектепішілік есепте тұрған және ерекше назардағы оқушылармен жұмыс. Бақылауға алу ,түзету дамыту жұмыстары,жеке кеңестер | Педагог-психолог Сынып жетекшілері Тәрбие орынбасарлары Әлеуметтік педагог | Үнемі | |||||
Профилактикалық жұмыс | ||||||||
1 | Кәмелетке толмағандар арасында аутодеструктивті мінез-құлықты, зорлық-зомбылық т.б алдын алу бойынша оқушылардың күнделіктеріне сенім телефонын орналастыру, сенім жәшігі туралы ақпарат беру, міндет мақсатымен таныстыру. | Барлық сыныптарға | Сынып жетекшілер Мектеп әкімшілігі Педагог-психолог | Қыркүйек | ||||
2 | «Құқық бұзушылықтың алдын-алу және есірткінің зияндығы және оның интернет желілері арқылы таралуы» тақырыбында аудандық прокуратура, полиция қызметкерлері және аудандық аурухана дәрігерлерімен онлайн-кездесу | 7-11 сыныптар | Сынып жетекшілер Педагог-психолог Тәрбие Әлеуметтік педагог Инспектор | 1 ші жартыжылдық | ||||
3 | Ата-аналар жиналысына қатысу. Баяндамалар , кеңестер, жаднамалар дайындау. | Ата-аналар жиналысы Түрлі платформалар арқылы | Сынып жетекшілер Педагог-психологтар | Жыл бойы | ||||
4 | Педагогтармен психологиялық-педагогикалық ағарту жұмыстары. "Бірінші сынып, бесінші оқушыларының табысты бейімделуіне жағдай жасау" туралы жаднама, кеңестер. | 1 –5 сынып педагогтарымен | Түрлі платформалар арқылы | Педагог-психолог | Қыркүйек Қазан | |||
5 | Инклюзивті оқытудың оқу-жұмыс жоспары, инклюзивті оқыту сыныбындағы балалардың құжаттарын жинақтау. | Сынып жетекшілер Педагог-психологтар Оқу ісі жөніндегі орынбасар Дефектологтар | Қыркүйек Мамыр | |||||
6 | Педагогтармен психологиялық-педагогикалық ағарту жұмыстары . «Жас келсе-іске!» жас мамандарға арналған жаднама | Жас мамандар | Түрлі платформалар арқылы | Педагог-психолог | Қараша | |||
7 | Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың баланың психоэмоционалды дамуына әсері. Ата-аналарға және педагогтарға түсіндірме жұмысы | Педагогтар және ата-аналарға | Директордың ТЖЖ орынбасары, психологтер,әлеуметтік педагогтер | Қараша | ||||
8 | Жасөспірімдердің аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу. "Үрейлі балалар, ескерту белгілері" семинар-практикум | 7-11 сыныптардың Ата-аналары және педагогтар | Директордың ТЖЖ орынбасары, психологтер,әлеуметтік педагогтер | Қаңтар | ||||
9 | Жасөспірімдердің тұлғааралық қарым-қатынасындағы қақтығыстардың алдын алу. "Қарым-қатынасты құруға үйренеміз" тақырыбында әңгімелесу, шағын-лекциялар" | 5-6-7 сыныптар | Директордың ТЖЖ орынбасары, психологтер,әлеуметтік педагогтер | Қаңтар | ||||
10 | Кәмелетке толмағандардың аутодеструктивті мінез-құлқының алдын алу. Оқушыларға арналған тренинг – сабақтар "Кәмелетке толмағандар арасында денсаулықты және өмірлік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ суицидтің алдын алу бағдарламалары» | 8-11 сыныптар | Директордың ТЖЖ орынбасары, психологтер,әлеуметтік педагогтер | Ақпан | ||||
11 | Ғаламтордағы қауіпсіз мінез-құлықтың алдын алу. Шағын дәрістер: "Қауіпсіз интернет», "Интернет ресурстарын қолдану мәдениеті"» (Акция) | 1-11 сыныптар | Директордың ТЖЖ орынбасары, психологтер,әлеуметтік педагогтер | Наурыз | ||||
12 | 11 сынып оқушыларының Қорытынды аттестаттауға дайындық кезеңінде эмоционалды кернеудің алдын алу. «Қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындық тақырыбына лекция | 11 сыныптар | Педагог-психолог Сынып жетекшілер | Сәуір | ||||
Психоконсультация | ||||||||
1 | Психологиялық-педагогикалық көмек көрсету. Балаларды тәрбиелеу мен оқытуға мәселесіне байланысты ата-аналардың сұранысы бойынша кеңес беру | Ата-аналар | Педагог-психолог | Сұраныс бойынша Үнемі | ||||
2 | 1 – 5 сынып оқушыларының ата-аналарына арналған жаднама (кеңестер) Күйзелістік жағдайды жеңуге байланысты 1-5 сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру Интернеттегі шындық пен өтірікті қалай ажырату керек? Ата-аналарға кеңес жаднамасы Қазіргі кездегі баланың дамуына, жеке тұлға болып қалыптасуына ықпал етіп, ата-ана тәрбиесінің әдіс – тәсілдерін жетілдіре отырып, жағымды қарым-қатынас орнату «Балаңызға 10 жылы сөз» психологиялық кеңес жаднамасы | Ата-аналар | Кеңес жаднамасы Мектеп психологінің жұмыс кітабы №2 Бастауыш мектеп Астана 2018ж 136-137 беттер | Педагог-психолог Сынып жетекшілер | Қыркүйек Қаңтар Наурыз | |||
3 | Педагогтарға кеңестік көмек беру . "Жас өспірімдердегі аутодеструктивті мінез-құлықтың себептері мен ерекшеліктері" тақырыбына кеңес» | 9-11 сыныптар | Мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11 сынып Астана 2018ж 156-159 беттер | Педагог-психолог | Желтоқсан | |||
4 | Сұраныс бойынша психологиялық кеңес жұмыстарын жүргізу. Мәселе туындаған жағдайда психологиялық кеңес беру | Мектеп әкімшілігі Педагогтар Ата-аналар Жас мамандар Оқушылармен | Педагог-психолог | Үнемі | ||||
5 | Оқушыларға психологиялық-педагогикалық кеңес беру. «Мамандық таңдау» кәсіби бағдар беру | 9-11 сыныптар | Мектеп психологінің жұмыс кітабы 9-11 сынып Астана 2018ж 178-180 беттер | Педагог-психолог | Қаңтар | |||
6 | Жас педагогтерге кеңес беру. "Шексіз қарым-қатынас тәсілдері" тақырыбында педагогтар үшін кеңес. | Жас мамандар | Педагог-психолог | Ақпан | ||||
7 | Педагогтарға және ата-аналарға психологиялық-педагогикалық кеңес беру. "Үлгерімі төмен балалармен жұмыстың психологиялық ерекшеліктері" тақырыбында педагогтарға және ата-аналарға арналған кеңес | Барлық буындағы педагогтар және ата-аналар | Кеңес жаднамасы Мектеп психологінің жұмыс кітабы №1 Бастауыш мектеп Астана 2018ж 225-230 беттер | Педагог-психолог | Ақпан Наурыз |